Jeden program do obsługi hotelu, wiele możliwości

Prowadzisz pensjonat czy inny ośrodek wypoczynkowy? Zainwestuj w dobry program do obsługi hoteli. Dzięki niemu bez trudu będziesz mógł zarządzać pracą personelu, kontrolować wydatki, płatności. Dowiedz się, w czym jeszcze może pomóc taki nowoczesny system.

Łatwiejsza praca na recepcji

Program ułatwia pracę na recepcji i usprawnia wiele codziennych obowiązków. Umożliwia odznaczenie rezerwacji, sprawdzenie dostępności pokojów. Wyświetlają się w nim informacje, które pomieszczenia są remontowane. W każdym momencie można modyfikować rezerwacje i meldunki. Dzięki temu obsługa klientów jest bardzo płynna. Gość praktycznie od razu otrzymuje informacje, czy są wolne pokoje oraz ile będzie go kosztował pobyt. Pracownicy recepcji mają też do dyspozycji wiele przydatnych funkcji, jak chociażby możliwość udzielenia rabatów i korzystania z różnych cenników dopasowanych do standardów pokojów, a także sezonu. Program do obsługi hotelu automatycznie wylicza koszty, które wystarczy jedynie przestawić klientom. To bardzo duże udogodnienie.

Efektywne zarządzanie biznesem

System automatyzuje pracę menadżerów. Żeby mieć zyski, trzeba na bieżąco analizować raporty, statystyki i na ich podstawie wyciągać konkretne wnioski. Samo przygotowanie zestawień zajmuje mnóstwo czasu. Tymczasem prace można bardzo łatwo zautomatyzować. Pomaga w tym program do obsługi hotelu. Dzięki niemu można bez problemu wygenerować potrzebne informacje. Dokumenty są bardzo czytelne, a najważniejsze informacje są zawsze „pod ręką”. Dodatkowo, menadżer może zaznaczyć kryteria, które chce porównać, a system automatycznie stworzy dla niego odpowiedni dokument. Można korzystać zarówno z danych archiwalnych, jak i bieżących. Ponadto program do obsługi hotelu to łatwy dostęp do zestawień finansowych, raportów kasowych, rejestrów VAT, co pozwala przygotować prognozy finansowe na kolejne miesiące.

Planuj pracę w kuchni

Oprogramowanie przydaje się także w usprawnieniu działu gastronomicznego. Już na etapie rezerwacji można zaproponować klientowi menu. System automatycznie wyliczy należność. Tym samym można z wyprzedzeniem zaplanować listę zakupów, a także obłożenie personelu. Dużą zaletą programu jest dowolna konfiguracja menu. Wystarczy zaznaczyć odpowiednie opcje, np. ilość posiłków, rodzaj i wielkość dań. Co ważne, zamówienia można w dowolnej chwili modyfikować, zmieniać potrawy, kolejność dań. W ten sposób znacznie łatwiej będzie można zarządzać pracą w kuchni.